Byłem w podcaście o zwinności!

 

source: Freepik

Feeeejm!

W zeszłym tygodniu miałem okazję być gwiazdą ( ;-D ) najnowszego odcinka podcastu Hansei Talks. Było to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie i sam nie wiedziałem czego oczekiwać po prowadzących. Agnieszka i Tomek okazali się być świetnymi partnerami w rozmowie i udało się nam pokazać w jakim kierunku może pójść edukacja w naszym kraju. W czasie luźnej pogawędki już po nagraniu odcinka, Agnieszka i Tomek zdradzili mi, że wiele zachowań uczniów wchodzących w zwinność i w zdalne nauczanie, o których mówiłem, jest też widoczne w zespołach dorosłych pracowników firm przechodzących zwinną lub zdalną transformację.

Zwinność i tu i tu

Możemy nauczyć się od siebie wiele, jeśli zauważymy, że mamy wspólne punkty i potrafimy znaleźć wspólny język do dyskusji. Zwinność nie jest dla każdego i nie uratuje każdej beznadziejnej sytuacji. Lecz te sytuacje, które zdoła naprawić przełożą się na ogrom wartości dla ludzi będących częścią organizmu społecznego. Warto rozmawiać, warto czytać, polecam!!! 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz